Polityka prywatności

Cenimy Twoją prywatność, dlatego przetwarzamy dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zapoznaj się proszę z poniższą polityką prywatności.

  1. Administratorem danych osobowych jest właściciel strony Strefa Odszkodowań. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących kwestii przetwarzania danych prosimy skorzystać z formularza kontaktowego.
  2. Zakres, cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych są następujące:
    • obsługa zapytań z formularza kontaktowego – zakres danych: w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania przesyłane za pośrednictwem formularza kontaktowego przetwarzane są dane pozyskane z formularza: imię i nazwisko, adres e-mail, treść zapytania. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes właściciela serwisu (przetwarzanie na żądanie osoby, której dane dotyczą).
  3. Uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych, które przyznaje Ci RODO:
    • dostęp do Twoich danych osobowych,
    • zmiana danych osobowych,
    • usunięcie danych osobowych,
    • ograniczenie przetwarzania danych osobowych,
    • przeniesienie danych osobowych,
    • wniesienie sprzeciwu do przetwarzania danych osobowych,
    • wniesienie skargi do organu nadzorczego,
    • cofnięcie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Gdybyś chciał skorzystać z któregoś ze swoich praw, prosimy o kontakt mailowy za pośrednictwem formularza kontaktowego. Po odczytaniu wiadomości niezwłocznie spełnimy Twoje uprawnienia dotyczące przetwarzania danych osobowych nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania e-maila.

  4. Pliki cookies (popularnie zwane ciasteczkami) to niewielkie pliki wysyłane przez stronę internetową zapisywane w przeglądarce użytkownika. Ich celem jest śledzenie ruchu w serwisie internetowym, usprawnienie funkcjonowania witryny i jej dostosowanie do preferencji internauty.
    Wchodząc po raz pierwszy na stronę Strefa Odszkodowań, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies do gromadzenia anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych, marketingowych oraz społecznościowych:

    • Google Analytics (administrator cookies: Google Inc. z siedzibą w USA),
    • Yandex Metrica (administrator cookies: Yandex LLC z siedzibą w Rosji),
    • Google Tag Manager (administrator cookies: Google Inc. z siedzibą w USA),
    • Disqus (administrator cookies: Disqus Inc. z siedzibą w USA),
    • Facebook (administrator cookies: Facebook Ireland Ltd. z siedzibą w Irlandii),
    • LinkedIn (administrator cookies: LinkedIn Ireland Limited z siedzibą w Irlandii).

    W dowolnym momencie możesz zmienić ustawienia przeglądarki dotyczące plików cookies – określić warunki przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Twojego urządzenia lub całkowicie usunąć pliki cookies. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie.

  5. Wykaz powierzeń – powierzamy przetwarzanie Twoich danych osobowych następującym dostawcom usług:
    • OVH Sp. z o.o., ul. Swobodna 1, 50-088 Wrocław – przechowywanie danych osobowych na serwerze,
    • UAB „MailerLite”, J. Basanavičiaus 15, LT-03108 Vilnius, Lithuania – obsługa systemu mailingowego, w którym przetwarzane są Twoje dane, gdy zapisałeś się do newslettera.
    • Disqus Inc., 301 Howard St, Suite 300 San Francisco, CA 94105 – system obsługujący komentarze przetwarzający Twoje dane, jeśli komentujesz artykuły na stronie,
    • Google Inc. (Google Analytics), 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA94043 – mierzenie ruchu na stronie, gdy zaakceptowałeś politykę cookies,
    • YANDEX LLC (Yandex Metrica), 16 Lva Tolstogo St., Moscow 119021, Russia – mierzenie ruchu na stronie, gdy zaakceptowałeś politykę cookies.

    Wszystkie wymienione wyżej podmioty gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa.

  6. W zakresie bezpieczeństwa danych osobowych zobowiązujemy się do:
    • zabezpieczenia danych osobowych przed osobami nieuprawnionymi,
    • przetwarzania danych wyłącznie przed osoby i podmioty posiadające odpowiednie uprawnienie,
    • kontrolowania prawidłowego przebiegu przetwarzania danych,
    • prowadzenia rejestru osób i podmiotów, które są uprawnione do przetwarzania danych osobowych oraz zapewnienia, że dane zostaną zachowane w tajemnicy,
    • przestrzegania przepisów prawa w zakresie przetwarzania danych osobowych.